Přeskočit na obsah

Mezinárodní vzpěračská asociace v roce vyřadila tlak nad hlavou z oficiálních soutěží, protože podle ní způsoboval příliš mnoho zranění zad. Zmohutní také Váš hrudník a posílíte všechny malé svaly, které zpevňují páteř. Doporučuje se provádět jej na začátku tréninku po zahřátí a protažení, když jste čerství.

Přidat komentář Čas od času pro vás vydáme článek nebo zajímavý tip od Dr. Aarona Horschiga, který je autorem knihy The Squat Bible.

Power Clean: síla a výkonnost

Aaron se hlavně zaměřuje na fyzioterapii, silový a kondiční trénink. Ve svém životě se věnoval také závodně vzpírání a tak jeho cílem je propojit zdravý život bez zranění právě s velice náročným silovým tréninkem. Zároveň dokáže analyzovat chyby v pohybovém vzorci a rozklíčovat, proč sportovci dané chyby dělají a jak se jich následně zbavit nebo jim předejít.

Zvyseni sily clena

Díky Aaronovým postřehům jsou jeho tipy velice ceněny a siloví sportovci jeho rady velice oceňují. A jeden z takových tipů Zvyseni sily clena dnes na pořadu dne.

Dnes si ukážeme dřep s tempem Ta čísla znamenají, že budete spouštět 3 sekundy, dole uděláte 1 sekundu pauzu a zvedat se budete velmi rychle proto 0 sekund. Ujistěte se, že se před začátkem pohybu zhluboka nadechnete, abyste při pomalém spouštění do dřepu udrželi stabilní pozici těla.

Zvyseni sily clena

Pokud to neuděláte, uvidíte, že bude mnohem snadnější ztratit kontrolu nad provedením, a dokonce budete riskovat, že omdlíte. Proč je používat: Takovéto dřepy jsou skvělým způsobem jak zlepšovat kvalitu techniky a sílu.

Zvyseni sily clena

Pomalé tempo vám umožní vnímat rovnováhu a upravovat pozici, když cítíte, že se moc předkláníte nebo nakláníte do strany. Prodloužená doba pod napětím je navíc skvělým stimulem pro rozvoj síly.