Přeskočit na obsah

Hardcore břicho - Krásné bříško za 10 minut Holky opět jsme vyslechli vaše přání a připravili cvičení na oblíbenou partii, kterou je bříško. Kurz obsahuje základní sestavu cviků, které jsou řazeny za sebou tak, aby postupně rozhýbaly celé vaše tělo. Ale neboj, i tak si pořádně mákneš.

Protahování a flexibilita Posilování vrchní části těla s činkami - 14 minut Trápí tě povislé paže? Řekni jim sbohem! Fitness trenérka Míša Mrázková si pro tebe připravila ty nejlepší a nejefektivnější cviky na horní část těla.

Potřebovat budeš jen činky. Za takové paže se v letním tomu určitě stydět nebudeš, krásko. Intenzivní trénink na zadek a nohy se Šajnou - 22 minut Pro pevný a kulatý zadeček nemusíš chodit do fitka, s námi to hravě zvládneš z pohodlí domova. Odjeď si se Šajnou pořádnou makačku na zadek a nohy. Zabere ti to jen 22 minut a věř nám, že další den to pěkně ucítíš!

Pokud se cvičením teprve začínáš, pak je tady pro tebe Mirka, která ti ukáže jednodušší verze cviků.

  1. Rozsireni clena Photo Cviceni
  2. Videa, fotky, texty.

Ale neboj, i tak si pořádně mákneš. Čekají tě efektivní cviky na celé tělo, při kterých spálíš kalorie a ještě si to pořádně užiješ. CRAZY kardio se Šajnou pro ploché a pevné bříško - 21 minut Šajna si pro tebe připravila energický kardio trénink, při kterém nakopneš spalování tuků! V druhé části videa tě čeká posilování zaměřené na bříško. Bude to bolet, ale co bolí, to sílí! Tohle bude jízda! Za 25 minut z tebe dostane maximum, zapotíš se a pořádně si procvičíš všechny partie.

Připrav se na nejhorší, tohle bude jízda!

Cviceni pro zvyseni videosouboru online

Cvičí pravidelně cviky určené přímo na posílené a zpevnění, ale stále to není ono? Zacvič si s Miškou nejefektivnější cviky na sexy kulatý a pevný zadeček s posilovací gumičkou Better Booty a dosáhni cílů o kterých sníš.

VIDEO LEKCE JÓGY PRO ZAČÁTEČNÍKY & POKROČILÉ

Štíhlé nohy a krásný zadeček s činkami - 23 minut Toužíš po sexy tvarovaném zadečku a pevných nožkách? Míša pro tebe připravila další bombastické video! Zacvič si nohy s činkami a pořádně zpevni nejen nožky, ale i zadeček! Expresní domácí cvičení na krásný zadek a pevné nohy - 27 minut Jsi připravená na intenzivní cvičení zadečku a nohou?

Abyste nekupovali "zajíce v pytli" zalistujte obsahem ... 🙂

Michalka má pro tebe téměř ti minutové cvíčo, Cviceni pro zvyseni videosouboru online kterému bude tvůj zadek k zulíbání. Posilovačka na horní část těla s kettlebellem - 17 minut Trápí tě povislé paže, bolavá záda a spadlá ramena? V tom případě se musíš zaměřit na posílení vrchní části těla. Pro tento trénink si vezmeme na pomoc kettlebell, který nám zvýší náročnost cvičení a tím pádem lépe posílí svaly, které Cviceni pro zvyseni videosouboru online.

Expresní domácí cvičení - Ramena a tricepsy - 19 minut Trápí tě povadlé paže? Míša ti ukáže skvělé cviky na ruce, které zvládneš z pohodlí domova. Zbav se tuku v horní části těla, z velkých svalů a obřích ramen nemusíš mít strach! Sexy pevný zadeček se Sabčou - 20 minut Klepou se ti stehýnka i prdýlka? Na tohle zabere jen pořádně našlapaný trénink se Sabčou. Cvičení, které ti zabere jen 20 minut a uvidíš, že brzo poznáš výsledky své dřiny.

Pojď si zacvičit ještě teď a nic neodkládej!

Název zní komplikovaně co? Hardcore břicho: Dokonalé bříško - cvičení s ručníkem - 13 minut Kočky, tak moc rády cvičíte bříško, že naše Míša připravila další video, ale tentokrát si vzala jako cvičební pomůcku ručník! Tak už žádné výmluvy, že nemáš doma činky, vezmi do ruky obyčejný ručník a pořádně si mákni! Pekelná PLANK VÝZVA - 18 minut Dosáhnout sexy plochého bříška je trochu dřina, ale s námi je to rozhodně Cviceni pro zvyseni videosouboru online zábava : Miška si pro tebe připravila pekelnou plank výzvu, se kterou dokonale posílíš každičký sval na svém bříšku.

Expresní domácí cvičení - HIIT kardio na celé tělo - 23 minut Kočky, Michalka si pro vás připravila zbrusu nové cvíčo zaměřené na celé tělo! HIIT kardio tě na začátek pořádně zahřeje a během cvičení budeš pálit kalorie jedna báseň. Neodkládej to na zítra, pojď si máknout hned teď! Miška myslí i na nás, které nemáme prostor chodit do fitka a trávit tam hodiny mučením.

Koronavirus nám bohužel pohybovou aktivitu neustále komplikuje a řešením je pohyb na čerstvém vzduchu, který ale v tomto ročním období kvůli brzké tmě a zimě není pro každého atraktivní. Pohyb v chladném počasí má ale řadu pozitivních účinků Stav, kdy se začneme třást zimou, se nazývá třesová termogeneze a zvyšuje náš energetický výdej přibližně 2—5krát nad bazální hodnotu.

Zacvič si tuhle desetiminutovku na bříško a uvidíš, že i takhle krátký trénink v pravidelném režimu pomůže k sexu křivkám. Expresní domácí cvičení - Core a stabilita - 15 minut Zacvič si s Míšou na střed těla, posil své vnitřní svaly a procvič stabilitu!

Protahování a flexibilita Posilování vrchní části těla s činkami - 14 minut Trápí tě povislé paže? Řekni jim sbohem! Fitness trenérka Míša Mrázková si pro tebe připravila ty nejlepší a nejefektivnější cviky na horní část těla. Potřebovat budeš jen činky. Za takové paže se v letním tomu určitě stydět nebudeš, krásko.

Právě v centru těla se nejčastěji ukládají naše neřesti — od špatné výživy, sedavého způsobu zaměstnání až po nedostatek pohybu. A na co by ses tedy při tréninku měla zaměřit? Mrkej na video! Cvičení pro těhulky: Domácí cvičení Ani v těhotenství bys neměla zapomínat na zdravý pohyb a udržení kondice. Tobě i miminku určitě prospěje, když si zlehka zacvičíš a tentokrát k tomu nebudeš potřebovat ani žádné fitness vybavení a cvičební pomůcky. Dnes si vystačíš pouze s vlastní váhou.

Pokud nemáš žádné omezení od lékaře, můžeš si podle tohoto tréninku zacvičit v jakémkoliv stádiu těhotenství. Expresní domácí cvičení na ruce - Krásné štíhlé paže za pár minut - 20 minut Michalka má pro tebe skvělé cviky na ruce, které zvládneš z pohodlí domova.

Cviceni pro zvyseni videosouboru online

V tomto videu se zaměřila na problematickou část, kterou jsou ruce, paže, biceps a triceps. Už tě nemusí trápit povadlé ručičky, s námi je hravě zpevníš!

Jak nabrat svaly, zhubnout tuky a naučit se cviky s vlastní vahou

Cvičení pro těhulky: Cviky s gymnastickým míčem Ani v těhotenství bys neměla zapomínat na zdravý pohyb a udržení si kondice. Tobě i miminku určitě prospěje, když si zlehka zacvičíš například s gymnastickým míčem. Tento druh cvičení je vhodný v jakémkoliv stadiu těhotenství a můžeš jej provádět v pohodlí domova. Tomu se říká pecka! Jdeš do toho?

Cvičení pro těhulky: Komplexní protažení a uvolnění tlaku v bedrech Ani v těhotenství bys neměla zapomínat na zdravý pohyb a udržení si kondice.

Cviceni pro zvyseni videosouboru online

Tobě i miminku určitě prospěje, když se párkrát za týden hezky protáhneš a zlehka si zacvičíš. Uvolní se ti tak tlak především v bederní oblasti, který nastávající maminky trápí nejčastěji.

Cviceni pro zvyseni videosouboru online

Hardcore krásné bříško - Dokonalé břicho - 10 minut Holky, ženy, maminky zbystřete! Krásné bříško chceme všechny, a právě proto tu máme další hardcore video na sexy bříško! Ladylab: Jóga pro mírně pokročilé II. Expresní domácí cvičení pro začátečníky - Dokonalé břicho - 20 minut Začala si právě cvičit a chceš pro svojí postavu udělat maximum? Dej si tohle luxusně expresní 20ti minutové cvičení na bříško!

Jdeme do toho společně holky! Abys to neměla úplně snadné, vzaly jsme si na pomoc posilovací gumičku a činky, které posunou tvůj trénink zase o level dál. Tak šup do legín a jde se na to! Michalka má pro tebe hardcore desetiminutové cvíčo na zadek! Dostaň se do formy během pár minut. Ladylab: Jóga pro mírně pokročilé I. Naučit se zapojit svaly centra těla, protáhnout zkrácenou zadní stranu stehen a uvolnit oblast bederní páteře. Sestava je vhodná i pro ranní praxi, kdy ucítíte příval síly a energie.

Cvičení pro začátečníky - Full Body - 30 minut Začínáš cvičit nebo si měla dlouho pauzu? Tak právě pro tebe je tohle nové video. Dej si půl hodinové cvíčo s Míšou a uvidíš, že to půjde jako po másle.

Cvičit můžete kterýkoliv den, kteroukoliv rozcvičku a v jakoukoliv denní dobu. Vhodné pro věčné začátečníky a i pro pokročilejší jogíny. Cvičení jóga rozcviček Vám přinese: Protažení těla a rozproudění energie Zlepšení nálady a poté také zlepšení koncentrace Redukce bolesti zad Vylepšení držení těla, postoje a rovnováhy Rovnoměrné posílení svalů REFERENCE Dobrý den, jógu z obýváku jsem si pořídila po uzdravení se, kdy jsem se cítila pořád velmi slabá na své předchozí cvičení. Od té doby s jógovými rozcvičkami v telefonu začínám každý den, je to velmi příjemné, profesionální a milé cvičení. Velmi doporučuji, stále mi pomáhá dostat se s covidové únavy:- a díky němu se hýbu a nevzdávám se, že to bude jako dřív.

Problémové partie - bříško a zadeček - 23 minut Sabča sezaměřila na problémové partie, což je nejčastěji bříško a zadeček. Do půlhodinky máš tento trénink odcvičený a uvidíš, že do měsíce se díky pravidelnému cvičení dostaví viditelné výsledky. Udrží tě v kondici a zabere pouhých pár minut.

Ladylab: Úvod do praxe jógy III. Tato lekce je určena všem, kteří s jógou začínají, ale nejen jim.

Cvičení jóga rozcviček Vám přinese:

Pokud jste měli dlouhou pauzu ve své jógové praxi a nebo se cítíte unaveni, i pro vás je tato lekce vhodná. Dozvíte se více o technice zamykání tělesných zámků. Pokud nejsou tyto zámky součástí praxe jógy, pak se o jógu nejedná, ale jde spíše o gymnastiku nebo fyzioterapii.

Součástí je jemná sestava, která vám pomůže odbourat následky stresu z organismu. Expresní domácí cvičení - Vnitřní stehna - 20 minut Míša si připravila skvělé cvičení na vnitřní stehna.

Stačí pravidelně zařadit do tréninku a máš po problému! Pravidelným posilováním břišních svalíků a boků si tak můžeš udržet svoji formu celý rok. Podle tohohle cvičení si vytvaruješ krásné bříško a zbavíš se tzv. Připrav si podložku a jde se cvičit, zlato. Hardcore spalování tuků - 10 minut Dej si rychlou a efektivní 10ti minutovku s Míšou! Hardcore kardio tě nabudí a pořádně se u něj zapotíš.

Pohyb v době koronaviru a jak správně cvičit online

Ladylab: Úvod do praxe jógy II. Základní pozice pro Pozdrav slunci, které by měl postupně umět každý, kdo se věnuje jógové praxi. Pozdrav Slunci a jeho varianty: V této lekci se dozvíš více o pozicích, které tvoří Pozdrav Slunci. Nejen to, jak správně zapojovat Jak zvysit penis az 25 cm celého těla, ale také, jak do pozic vstupovat a jak z nich odcházet.

Naučíš se různé varianty pozdravů, které se stanou součástí tvé jógové praxe.